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Ankündigung

Giovanni Aytan
The Use of Blockchain Technology in Digital Marketing: Exploring the Transformative Potential of Web3 ISBN: 978-3-643-91651-8
Reihe: Internet Economics / Internetökonomie , Bd. 14
34,90 € *
Chantal Van Houtte
TikTok as a Marketing Channel for Influencer Marketing A comparison between Instagram, YouTube & TikTok
ISBN: 978-3-643-91466-8
Reihe: Internet Economics / Internetökonomie , Bd. 13
ab 24,90 € *
Giovanni Aytan
Social Media Marketing in the Self-Media Era A self-experiment on TikTok
ISBN: 978-3-643-91386-9
Reihe: Internet Economics / Internetökonomie , Bd. 12
ab 24,90 € *
Jacqueline Schmittem
Data-driven travel marketing The importance of business intelligence for affiliate marketing in the travel industry
ISBN: 978-3-643-91334-0
Reihe: Internet Economics / Internetökonomie , Bd. 11
ab 24,90 € *
Athanasios Andreou
Interaktives Zusammenwirken zwischen Unternehmen, Nutzern und Online Communities: Zur Optimierung von Innovationsprozessen ISBN: 978-3-643-13197-3
Reihe: Internet Economics / Internetökonomie , Bd. 10
ab 19,90 € *
Ankündigung

Mareike Müller
Online media marketing approaches of Latin American multinationals: Analyzing the integration of culture-sensitive designs ISBN: 978-3-643-90691-5
Reihe: Internet Economics / Internetökonomie , Bd. 9
34,90 € *
Mohammad-Munir Adi
The Usage of Social Media in the Arab Spring The Potential of Media to Change Political Landscapes throughout the Middle East and Africa
ISBN: 978-3-643-90468-3
Reihe: Internet Economics / Internetökonomie , Bd. 8
ab 17,90 € *
Laura Neises
Social CRM in the Airline Industry: Engaging the Digital Natives ISBN: 978-3-643-90397-6
Reihe: Internet Economics / Internetökonomie , Bd. 7
ab 17,90 € *
Elena Trost
Social Media Marketing in BRIC Countries Examining case studies of BMW, adidas and NIVEA
ISBN: 978-3-643-90264-1
Reihe: Internet Economics / Internetökonomie , Bd. 6
ab 17,90 € *
Jana Louise Baum
Mobbing 2.0 Eine kultursoziologische Betrachtung des Phänomens Cyber-Mobbing
ISBN: 978-3-643-11809-7
Reihe: Internet Economics / Internetökonomie , Bd. 5
ab 17,90 € *
Harald Meisner
Einführung in die Internetökonomie Arbeiten und Investieren in einer modernen Wirtschaft
ISBN: 978-3-8258-7412-5
Reihe: Internet Economics / Internetökonomie , Bd. 3
19,90 € *
Jürgen Nonhoff, Holger Sandker, Jens Christophers (Hrsg.)
Going Online mit Sicherheit Ein Leitfaden für Unternehmen, die auf sicherem Wege sensible Informationen über das Internet übertragen wollen
ISBN: 978-3-8258-4307-6
Reihe: Internet Economics / Internetökonomie , Bd. 2
15,90 € *
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